Веселина Скумова

Това е страницата на Веселина Скумова за водене на сметки, правене на кройки, писане на "да не забравя" неща, снимки и рисунки.

Sunday, October 7, 2012

Още мраморна хартия

Не много успешните ни опити с мраморизиращи бои marabu. След като прекарах много време по форуми и в нета изобщо едно ми стана ясно - няма как мраморизиращите бои да заместят техниката на ебру. Нито успях да намеря от къде да си набавя материали за ебру в София. Моя опит с водата в която има разтворено тапетно лепило не ме задоволи много, защото боите стоят като пресечени, макар че вече може да се рисува по дълго по повърхостта. Някакси не могат да образуват плътно петно. А и никъде не прочетох в какво съотношение се разтваря лепилото с водата. Аз го разтворих 1:8 както беше оказано на пакета за лепене на тапети. Може и там да е грешката. С много разредено пък започнаха отново бързо да съхнат боите. :( Ще продължа да експериментирам, все трябва да стане нещо по качествено.







2 comments:

  1. Вулкана го няма, той ми е любим :)

    ReplyDelete
  2. Е ще има още - само да ги осмисля и да съчиня някакъв приличен текст за това как се прави мраморния ефект,за да съм полезна

    ReplyDelete