Веселина Скумова

Това е страницата на Веселина Скумова за водене на сметки, правене на кройки, писане на "да не забравя" неща, снимки и рисунки.

Friday, April 20, 2012

Sorbet morning



Покрай ровенето в кулинарни сайтове преди време бях забелязала ето тези малки сладки кутийки за домашен сладолед. Е, вече притежавам такива, страхотни са за фотосесии:). Напълно е в сила и правилото щом е красиво значи е и вкусно! Най-готиното, е че можеш да си направиш домашен сорбет, в който знаеш какво има. Стават чудесни с мляко и без мляко изобщо детска радост. Малко съжалявам, че по рано не ги открих, защото дъщеря ми ги гледа с известно недоверие и малко се съмнява в мен. Тъй като вече е голяма и не се дава лесно на кулинарните ми приумици и ме гледа снизходитено докато аз подскачам от радост около домашния сладолед :) Досега ме беше страх от всякакви идиотщини като блендери резачки и др. Но Петър и Силвия бяха така добри да ми подарят и сега ще трябва да се ползва...

1 comment: